سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورزشی

آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

u کل بازدیدها : 19526

u بازدیدهای امروز : 4

u بازدیدهای دیروز : 2

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

جمعه 84/5/21 ساعت 3:59 عصر

i نه دیگه این تیم نمیشه!!

یحیی گل محمدی هم از پرسپولیس رفت . بازگشت ناصر ابراهیمی که اینروزها قیافه اش برای پروین اصلا تکراری نیست ، برای حذف آخرین نشانه های فوتبال مدرن در پرسپولیس بهانه ی خوبی بود . اوت دستیهای علیزاده و البته انصاریان  و سانترهای علی اصغری از جناحین ، یک فصل خمیازه را نوید می دهد . پروین بالای سر تیم است ، دامادش تیم را تمرین می دهد و پسرش به عنوان بازیکن تمرین می کند . تیم که نیست ، کابوسی ست که پایانی ندارد . روی سکو ها هم اگر هواری شنیده شود برای پرسپولیس نیست ، هرچه هوراست برای تداوم سلطنت سلطان و قدوبالای انصاریان کشیده می شود . پرچم قرمز دستشان است اما دلشان پیش پروین است نه پرسپولیس ، از بگوویچ به زوبل و از زوبل به ابراهیمی رسیده ایم . این یعنی ورشکستگی کامل ، تیمی که گل محمدی را به ابراهیمی بفروشد بیش و پیش از آنکه مشکل مالی داشته باشد مشکل فکری دارد ، پرسپولیس ورشکسته فکری شده است ... گرم کردن زیر نظر آرش فرزین لطف خاصی دارد . باید سالها خاک فوتبال را خورده باشی تا لذت گرم کردن زیر نظر آرش فرزین را حس کنی . احساس خوبی است که تو یحیی گل محمدی باشی و زیر نظر کسی تمرین کنی که تنها ارتباطش با اهالی فوتبال اینست که داماد یک فوتبالیست بازنشسته اما سرشناس شده است . بی جهت نبود که یحیی رفت! تمرین کردن زیر نظر ناصر فرگوسن ! ببخشید ناصر ابراهیمی هم لطف خاص خود را دارد . ناصر خان با آخرین متدهای پرتاب اوت دستی و با تذکرات فنی بی نظیرش مانند " بزن زیرش " ، " بده تو!! " و با رعایت اصول سیستم جامع علی اصغری نشاط خاصی به تیم بخشیده است . راستی قیافه تکراری ناصر ابراهیمی چقدر زود نو شد . به واقع باید زشکان جراحی پلاستیک نزد وی رفته تلمذ کنند!
روی سکوها هم غوغاییست . جمعیتی نظاره گر تمرینات پرسپولیس هستند که به عشق دیدن علی پروین و علی انصاریان می آیند ، کسی برای دیدن پرسپولیسی که روزی نامش حریف را به لرزه می انداخت دلتنگی نمی کند ، همه برای رجز خوانی های پروین و فیگورهای انصاریان دلتنگند . پروینی که وقتی سلطنتش در پرسپولیس به خطر افتاد هرچه در توان داشت برای ناکام ماندن پرسپولیس رو کرد .
همان پروین و دارودسته اش که ادعا می کنند آنها بودند که تیم پرسپولیس را تا به امروز حفط کرده اند . آقایانی که از قبال پرسپولیس به همه چیز رسیده اند حالا سر پرسپولیس و پرسپولیسی منت می گذارند .
آقای پروین اگر فرض محال شما در اینکه امروز تیمی به اسم پرسپولیس وجود داشته باشد پنجاه درصد سهیم بوده باشید ، شک نداشته باشید که در نابود کردن تدریجی این تیم صد در صد سهیم هستید .
تیمی که پروین ، خوردبین ، ابراهیمی ، قلیچ و آرش فرزین و امثالهم رهبریش کنند مستقیما و با سرعت نور به ترکستان می رود .
دیگر نه انتظار فوتبال زیبا از پرسپولیس داشته باشید و نه در طول مسابقات این تیم دنبال تاکتیک خاصی بگردید ، بازهم باید اوتی دستی پرتاب شود و دری به تخته ای بخورد تا به گل برسیم .
نه دیگه این تیم دیگه تیم نمی شه ...


نوشته شده توسط: میثم نصیری

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فیلم گلهای ایران در برابر ژاپن
با لژیونرهای ایرانی در پایان هفته ی دوم بوندسلیگا
بازار تابستانی فوتبال جزیره
[عناوین آرشیوشده]

*********************************

********************

:: درباره من ::

ورزشی

********************

:: لینک به وبلاگ ::

ورزشی

********************

:: آرشیو ::

خرداد ماه 1384
تیر ماه 1384
مرداد ماه 1384

********************

:: لینک دوستان من ::

خبرهای ورزشی
دانلود موسیقی

********************

:: دوستان من ::



********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ